Selam 8 ay civarı bebiş anneleri.
Nasıl geçiyor günleriniz? Yeme içme uyku düzenleriniz nasıl? Gün içinde nasıl vakit geçiyorsunuz?
Ben hala beşikte sallayarak uyutuyorum ve çok zor uykuya dalıyor en az yarım saat uğraştırır.
Ek gıdayı da mamayı da azıcıcık yer hep.
Emeklemeye yeni başladı. Ama yoruluyor hemen.
Yürüme hevesi var ama ona da benim belim dayanmıyor tutup yürütemiyorum.
İki tane dişi daha yeni çıkmaya başladı o yüzden hala tırnak boyutunda yiyecekler veriyorum en fazla. Pankek filan öyle miniminicik veriyorum. Siz de böyle misiniz?