Alisinannesii Otizmin dereceleri var. Akrabamızın oğlu otizmliydi. Anneanne ve babaanne bakıyordu yaşlılardı ve bütün gün kral tv yi açıp karşısına oturtmuşlar. Konuşamıyordu, kızınca kimseye zarar vermemek için kendi kafasını duvarlara vuruyordu filan. Annesi işi bıraktı evden tv yi çıkardı. Her anını her saniyesini ona verdi. Terapilere,özel yerlere filan götürdü hep, iyileşti ve 2 sene önce liseyi 1. Olarak bitirip üniversiteye başladı. Umarım sizde çözüme ulaşırsınız en kısa zamanda.