alyadmr077 deprem agi diye bi uygulama. Normal hali de var ama pro hali de varmis ucretli. Ucretli olan onceden haber veriyomus ama bana bildirim gelmisti girip bakmamistim hemen hemen 1 dk sonra felan sallanmaya basladik sakaryada. İstenbulda ilk sallnmaya baslayinca sakaryaya gelene kadsr etkisi bildirim geldi heralde