ATC yagizseliminannesi Carrefour’da gördüm kullanmadım bu bezin reklamı için oğlumu yönetmen görüşmesine çağırmışlardı ama gidemedik adını duyunca girdim posta 😂fiyatı uygun ama kalitesini bilemem
Nrnbirol yagizseliminannesi kullandım asla kullanmayın berbat oğlum gazlandı üşütmüş göğsüne kadar çiş oluyor iki gündür aldığımızıda kullanmıcam A101 in bezi gibi çok kötüüüü
MayneymisAltintop Bende çok merak ediyorum bu bezi. Birde nerede satılıyor acaba alışveriş yaptığım yerlerde göremedim
Nur43 Ben de ön yargiliydim ama hem fiyat olarak uygundu deneme amacli aldim memnun kaldim 44tanesi 24.50 galiba 4numara aldim sızdırma pişik olmadı simdiye kadar
yagizseliminannesi Aybars22 Hayaller Kullananların çoğu kaynana eş ıvır zıvır dostları yüzünden görmüyor bile bebek sağlığı diyoruz ya
Selimveasel Aybars22 biz 2 gundur kullanıyoruz kaka yada çişte sızma yapmadı pişikte olmadi gece kullandim hatta sabaha kadar sorun olmadi ama sızdırıyor diyenlerde var carrefourdan 24 95 aldim denemeye deger 😊
Bodurtugce Aybars22 ben kullaniyorum çokta memnunum açıkcası sızdırma yok ki kızım o kadar rahat ki 👍
Minnakelifim03 Selimveasel kaç numara ben 4 kullanıyorum 44 lüsü 24.95 diye duydum 55 tanesini kaç numara olan
MuhammedAmine Selimveasel benim oğlumun cildi çok hassas bende denemek istiyorum ama korkuyorum da . Sizin oğlunuzun cildi nasıl peki pişik olmaya müsait bir cildi varmı
Selimveasel MuhammedAmine hassas evet normalde cabuk kızarıyor ama bezden dolayi henuz pişik sorunu olmadi