Kızım 3 yaşında tuvalet eğitimine 2 haftadır falan henüz başlayabildik. Her gün kakasını yapıyordu. Bezini açtıktan sonra 4 gün yapmadı. Bişeylet ters gidiyo anlamıştım bezi yok diye yapmadı tuttu. Sonra tabi sertleşti. Zar zor yaptırdık. Ve bu böyle devam ediyor kaka yapmak istemiyor gelmiyoo acıyoo diyor. Ne denesek yok. Ayakta yaomaya çalışırken pijamasına bikaç kez yakaladık. Görünce de devam etmek istemiyor laızmlığa oturunca da yok gelmiyor demeye devam ediyo. Yanındayız acımayacak vs her iletişimi kuruyoruz ama nafile. Vücut son raddeye gelip artık atınca az yapıyo macbur. Ama ıkınma yapmak isteme yok. Bunu yaşayan var mı ne yapabilirim. Bu süreç hep böyle devam edecek travma olacak diye korkuyorum. Tuvalet eğitimi önemli bi dönem biliyorum. Ne yapacağım.