pnr19 24 dereceyi gördük ama giydirmedim ince penye uzun kollu giydirdim altına da 0 kollu atletlele çünkü Güneş halaa uzak yer yüzüne tam ısıtmıyor bence, mayıs sonu haziran başı gibi giyer yavaş yavaş ama yine çantada bi fermuarlı kapüşonlu bulundururum 🥲