mbabygirlm Allah için 2 gündür beni deli ediyor. Yapma dediğim ne varsa yapıyor. Sonunda bağırmak zorunda kalıyorum artık öyle tükendim yıprandım ki dudağımı ısırmaktan yara olacak hale geldi. Bir benim çocuğum mu böyle. Herkes bana Allah san yardım etsin sabır versin diyor o derece. Ben kreş dışında ne yapabilirim
melina09 mbabygirlm siz kendinizi ve cümlelerinizi değiştirin önce çocukta sorun yok , çocuklar olumsuz ekleri anlamazlar yapma derken yap anlar - ma - me ekleri 4 yaşdan sonra beyin algılar .
Ogulluana mbabygirlm Allah için 2 gündür beni deli ediyor Sen bunu dört Aydır diyorsun yalnız dört Aydır hiç bir öneriye açık olmadın hep bahane buldun
Demett_k mbabygirlm sanıırım kardeşi olmuş o yüzden daha hırçınlaşmış olabilir kıskandığı için. Bir de 3 yaş sendromu çok ağır oluyor gerçekten inatlaşma dönemi kendi bildiğini yapma dönemi. Ona daha sakin ve güzel bir dille yaklaşabilrisiniz. Biz ne kadar kızgın ve öfkeli yaklaşırsak onlar da öyle oluyor.
laledevri35 Hareket edeceği etkinlikler. Benim kızımda 2 yaşında evde sıkıntıdan saravak inatlaşacak yer arıyor. Biraz evde koştur oyna yakalambaç vs ben yoruyorum sonra her gün mutlaka 1-2saat dışarı çıkarıyorum dağ taş kum park kendi kendine koşa yorula evde normale dönüyor. Biraz da bizimle oynamak vakit geçirmekte istiyorlar. Biraz ihmal edince hemen hırçınlaşıyorlar benim fikrim.
mbabygirlm laledevri35 dün depremden dolayı aşağıdaydık. Oyun oynuyor mu yok. Koşturuyor mu yok. Sizin çocuğunuz öyle ne güzel. Cidden diyorum herkes bana üzüldü artık. 4 aylık bir kızım daha var. Az önce mandalina ayağında eziyordu normal mi?
mbabygirlm melina09 ya Allah aşkına anlaması gerekiyor. Böyle diye diye çocuklar iyice bir değişik oldu
Nacafa melina09 sizinki küçük bebek herhalde yoksa 3 yaşındaki bir çocuğun her şeyi çok iyi algılayabileceğini bilmeniz gerekir
nurbahar33 melina09 nasıl demek gerekir peki ? mesela çöpe dokunma diyeceğiz ya da yolda köpek pisliği var basma diyeceğiz nasıl dönüştürmeliyim cümlemi ?
balkizlar mbabygirlm normal değil ama siz aylardır hiç bir öneriyi yapmayıp sadece çocuğa saydırıyorsunuz… çocuğu görmeden sadece sizin anlattığınızla çocuk görülmek istiyor..çocuğa bağırdığınızda da kızdığınızda da görüldüğünü düşünür… siz normal ilişki kurmadığınız için çocuk sürekli sizi kızdırıp görülmeye çalışıyor ki bu çok üzücü… lütfen hiç bir şey yapmayacaksanız bile handan kılınçın videolarını izleyin… göz göre göre çocuğu mahvetmeyin
mbabygirlm Deletedmom192 arkadaşlar 3 yaş sendromundayız. Bebeği küçük olanlar yorum yapıyor sanırım forumgurmesi
forumgurmesi Kreş dışında, oyun terapisi dışında, çocuk psikoloğu dışında demek istediniz sanırım. Çünkü insanlar aylardır bunları öneriyor size sizin tek yaptığınız söylenmek.
forumgurmesi mbabygirlm o zaman kabullenin Sorunun ne olduğunu biliyorsanız bu kadar dert etmenin anlamı ne? Bizimkilerde 2 yaş sendromunda bizde aynı şeyleri yaşıyoruz ama sizin gibi yapmıyoruz..
mbabygirlm forumgurmesi ben ne yapıyorum? Allah aşkına gidin abuk subuk postlara yorum yapın tamam mı
mbabygirlm balkizlar ya arkadaşım çocuğumu mahvettiğim yok. Kırk kere yapma diye güzelce uyarıyorum. Dur deyince durmuyor dikkat dağıtıyorum olmuyor. Çocuğu kötülüyor kafasından çıkın artık
Deletedmom192 mbabygirlm kac kerr sıze yardımcı olmak ıcın yazdım. Hıc bırını anlamadınız. Sonra ozelden yazdınız yıne yardımcı oldum. Tuttu kadının bırı sosyal hızmete sıkayet ettım dedı. Ben ne yapacam dıye ozelden yazdınız . Bana yardım edın dedınız. Hıc tanımadıgım kadına sızın ıcın yazdım. Sıkayetınızı gerı cekın dedım. O kadın da zaten fake cıktı. Sımdı tutmus yorum yapmayın yazmıssınız. Pes dogrusu. Bana artık ne halınız varsa gorun demek duser. Kımseye yardım etöeyeceksın bu devırde.
balkizlar mbabygirlm demek ki bi yerde yanlışlık var neden kabullenmiyorsunuz.. böyle yaptığınız sürece ömür boyu kızınızla düzgün bir iletişiminiz olmaz her seneye bir sendrom uydurursunuz
balkizlar mbabygirlm ayrıca burda kimse kimseyi tanımıyor herkes aynı şeyi söylüyorsa durup bir düşünmek gerekmez mi