Ben sezaryen doğum yapalı 40 gün oldu hem yamuna korse hem de owli doğum sonrası korse aldım. Yamuna evet güzel sıkıyor ama benim dikişlerimin üstüne geldiği için rahat edemedim canım yandı biraz daha topladıktan sonra kullanacağım sonrasında owli aldım o dikişin 3-4 parmak üstünde kaldığı için rahat oldu tabii yine topluyor. Doktorum da korse için amaç inceltmek değil ayrılan karın kaslarını desteklemek dikişine denk gelmemeli korse dedi