Çift yönlü ve hafif, kolay katlanan bir bebek arabası bakıyorum. Ama bu yön değiştirme işleri eski bebek arabaları gibi değil belli ki. Çoğunluğunun koltuğunu kaldırıp değiştiriyorsunuz. Tutma sapını arka ön yapmak daha pratik geliyor ama öylesi sadece çok bilinmeyen markalarda var. Hoffie ve elele gibi…
İlk sorum; bu markaları kullanan var mı ve tavsiye ediyor musunuz?
İkinci sorum da şu; koltuğu kaldırıp döndürürken bebeğin içinde olması çok mu zorlu oluyor?
Ya da 360 derece dönen modellerde yine bebeğin kaldırılması mı lazım?
Tecrübeliler yazarsa sevinirim.