Deletedmom110 Kızamık aşısını yaptıran hanımlar sıkıntılı bir aşı mı sonrasında? Yarın yaptırıcaz da.
[silindi] Deletedmom110 Bizde yarın yaptıracağız ✋🏻 Herşeyimiz eş zamanlı gidiyor sevgili bir kız annesiii😅
Semrakrhn38 Deletedmom110 aynen bizdede oyle atesden cok korkuyorum simdiye kadar olmadi insallah olmaz
mertege Bizde ateş ya da herhangi bir yan etkisi olmadı sizin bebeklerinizin de iyi geçer inşallah sağlıkla kalın ☺️
Deletedmom110 [silindi] yaa bu kadar olur 😂 kader arkadaşım ilan ediyorum seni ve bebelerimizi 🤗 dünya ne garip 😇
[silindi] Deletedmom110 🌺🌺 İnşallah rahat atlatırlar ama ben çekiniyorum valla bu günler çok beter hareketli Kuzey 😓
Deletedmom110 [silindi] yürüteç kullanıyodun değil mi? Güzel oyalıyor aslında,ne yaparsak beraber yapıyoruz paçama yapışsa da 🙄 Doktoru dedi ki bu ayda genel bi huy değişimi yaşarlar,hakikaten de yaşadık 😭
snyck Deletedmom110 bizde yarin yaptircaz canı cok kiymetli morarana kadar ağlar artik birde hastaneyi aile hekimligini falan biliyor anliyor artik 🤦♀️ 9 ay 27 gunluk kızım influenza oldu geçene kadar yaptırmadik aşıyı
Deletedmom110 snyck of benimki de tartıya koyuyo doktoru ağlamaya başlıyo. 6 ay rahatız diyodum 6. aydan sonra,şans bu ya 9. aya aşı koyuverdiler 😪 korkumdan şu menenjitleri hale yaptırmadım. Bexsero fena etkiliyomuş😬
[silindi] Deletedmom110 Kullanamıyoruz artık pek iniyor yürüteçten atlayıp kenarından tekrar tırmanıyor 😒 ama sürekli paçamda dediğim gibi oyun oynarken bile bi eli hep üzerimde saniye durmuyor geçen pes ettim yer uzandım üzerimden bi o tarafa bi bu taraga atlıyor 😑
Deletedmom110 [silindi] ayneeeennnnnn. Sıralıyor koltukta bi adım atıp dönüp sarılıyor,sokuluyor. Bugün de dediğin gibi yere uzandım üstümden atlıyo bi o yana bi bu yana 😂 Ayrılık kaygısı başladı galiba.
Zynp24 Deletedmom110 9. Ayda kızım ama 9. Ay aşısı için doktor bişey demedi özel hastane ye götürüyorum devlet aşılarını da orada yapıyorlar.. Sağlık ocağı da aramadı araması gerekli miydi geç mi kaldım ben mi gitsem
[silindi] Zynp24 Halihazırda olan aşı değil belirli günlerde açılıp çağırılıyor sağlık ocağını arayıp ne zaman açacaklarını sorabilirsiniz bi gün öncesinden ararlar sizi. 11aya kadar yapılabiliyor gecikmiş değilsiniz henüz
[silindi] Deletedmom110 Hareketliydide bu ara çığrından çıktı sandı umarım geçicidir. Uykusuda bozuk gidiyor zaten. Uykudan uyanıp kendini alkışlıyor tekrar dalıyor😅
Deletedmom110 [silindi] neee😂😂😂 kahkahayı bastım şu an yerim yeeerrrrr😂 her yeni öğrendikleri şeyi yapmak için uyanıyolar çok alemler 😂