Bizimde doktorumuz doğduğunda bıngıldağı küçük her ay baş büyüme takibi yapıcaz demişti baş çevresinde büyüme oluyor ama acaba eşit mi büyüyor diye korkuyordum 3. Ayında beyin cerrahına gittik ve tomografi çekildi çok şükür sütur boşlukları açık ve eşit büyüyor korkmayın dedi doktor içimiz rahatladı