3gündür sag göğüsüm bosalmiyor uçları yara olmuş aşırı şekilde damarlar gergin sütten dolayı mı bilmiyorum doğumdan sonra böyleydi üstünden 6 ay geçti ağrı sızı herşey geçmişti 3gün önce yine başladı biraz sacma olcak ama göğüsüme dokunmayı korkuyorum elimde kitle gelir diye