Nzata Kizlar merhaba oğlum 2 yaşında ne yaptiysak mamayı biraktiramadik ve bugünlerde hem hasta oldu hiçbir şey yemedi hemde sabaha karşı uyanıp mama ister oldu ama kronik kabızlık olduğu için zorlanıyoruz aranızda Aptamil pronutra 5 i kullanan oldu mu