6,5 aylık kızım var. 2600 doğdu. Doğduğundan beri anne sütüyle gidiyorduk ta ki. 4.aya kadar kg alımı düşük sütüm azdı iyiden reddetmeye başladı. Doktor mama meme beraber devam etmemi önerdi ama beni emmeyi kesti. Şu an sadece mamayla ilerliyoruz ama kg alımı hala çok az. Ek gıda başladık ama tadım aşamasındayız. Bazen yiyor bazen yemiyor. Ve sürekli acıkıyor ama sürekli hiç doymuyor gibi nerdeyse 2,5 saatte bir acıkıyor. Sürekli mama yapmaktan o kadar yoruldum ki. Gece hiç derin uykumuz yok sersem gibi geziyorum. Mama doyurmuyor 😔