Mutlubebis Merhaba anneler, bebeğine karadut özü kullanıp iştah açtı diyen var mı ? Ya da başka tavsiyeleriniz ? 10 aylık bu arada bebeğim.
ElizErva Mutlubebis ben kullanıyorum işe yaramadı iştah açmadı 2 buçuk ay sonra 1 yaşına girecek bende balık yağı kullanacağım o iyi iştah açıyormuş
Deletedmom115 Mutlubebis Arifoğlundan aldım ben sürekli kullanıyorum oğluma. Normalde yiyen bir bebek o yüzden iştah açar mı bilmiyorum ama çok faydalı.
bircaaannn Mutlubebis ben yedibyasindakibkizima kullandim içtiği günlerde iştahı gerçekten farketti hemen sabah uyanınca anne acıktım deyip kahvalti istiyordu.
Mutlubebis Deletedmom115 faydası için vereyim o zaman, iştaha da faydası olur belki teşekkür ederim 😊
Ftm35 Bende alayım bari ya biraz daha açılsa istahi guzel olacak ne alicam simdi ben nerden aldınız hangisi iyi??
Mutlubebis Ftm35 ben ayvalıktan almıştım direkt onu yapan yerden, yukarıda bir annemiz arifoğlundan aldığını söylemiş ☝️
Sezgin Mutlubebis aç karnınayken sabahları bebeğiniz uyanınca yani keçiboynuzu özü verebilirsiniz. İştah açmada bile çok faydalı bağışıklığı içinz ben hergün keçiboynuzu özü ve karadut özü veriyorum