Merhaba hanimlar bebegim 3 aylik olacak ve bazen gecenin ilk uykusunda 4-5 saat uyuyabiliyo
Gece emzirmeye uyandigimda gogsum dolu oluyo fakat sutum memede uzun zaman beklemis oluyo,sut azalmasina sebep olur mu diye dusunuyorum bir yandan,diger yandan da bosver anam babam usulu git annen ablan yada cevrende onceki doguranlar sut mu sagmis sanki cocuk ne zaman isterse o zaman vermisler uzun zaman da emzirmisler diyorum sizce nasil yapilmali?
İlla da sagim yapmak gerekir mi?