seydasya24 Merhaba arkadaşlar. 11 aylık kızımın 38.5 atesi vardı calpol verdim atletle uyuyor şuan 37.4 e düşmüş. Üstünü örtmeli miyim bilemedim. İnce bir Müslin gibi bir şeyle😔
TwinsAndBeren seydasya24 vücut ısısı düştüyse her bölgeyi kontrol edip örtebilirsiniz. Ateşliyken bile soğuk yerleri örtüp giydirip sıcak yerleri açmak gerekiyor. Bazen vücudu sıcak ayakları soğuk olabiliyor, çorap giydirmek gerekiyor mesela.
seydasya24 TwinsAndBeren kolları bacakları baya normale döndü bacaklarına müslin örttüm. Çok teşekkür ederim nasıl oldu anlamadım birden tedirgin oldum.
TwinsAndBeren seydasya24 ilk defa ateşleniyorsa endişelenmeniz normal daha sonra alışıyorsunuz calpol ile düştüyse korkulacak bir şey yoktur ☺️ geçmiş olsun
seydasya24 TwinsAndBeren çok sağolun sabah deprem gece ateş mahvolduk😔 sanırım bugün dışarı çıktığımızda üşüttü ama henüz ateş dışında bir belirti yok…