elaannes Kızım 4 ay 27 günlük ben griptim onunda ateşi bi anda çıktı ve 39 40 civarı sabahtan beri hastanedeyiz ve düşmüyor ateş biraz düşüyor gibi oluyor tekrar yükseliyor aadece parol veriyorlar çocuk perişan bilgisi olan var mı büyük bir salgın varmış
buseviim elaannes ılık duş, soğuk kompres,pedifen verebilirsin düşmezse ara ara kaldırıp yüzünü kollarını bacaklarını yıkayın geçmiş olsun
kalu elaannes 2 gündür bizde böyleyiz 39 40 derece ateş vücudunu yıkıyorum pedifen calpol veriyorum dönüşümlü ama çok etkisi olmuyo daha deminde kusma oldu sabah hastaneye götürüp serum taktırcam serumdan hemen sonra toparlanıyo
ffulya elaannes bu tarz dirençli ateşte uzun süre ılık suyun altına tutmak iyi geliyor ben duş aldır çıkar şeklinde kısa tutuyordum fark ettim ki uzun uzun duşta durması gerekiyor sık sık ılık duş aldırın gittiğimiz hastanede doktor zıbını çıkartın ıslatın giydirin demişti o şekilde durdurdu hastanede
elaannes Yok mu bir akıl verecek bende hastayım dayanamıyorum artık resmen 24 saattir uyku yok ateşini düşüremiyorlar
cnsu77 elaannes ya benim çok tecrübem yok henüz yani anneyim ama calpol ve fitil varsa ver bence çocuğa da ılık bi duş aldırırsan ateşi düşer belki
3315 32 aylık kızım hiç birşeyi yoktu ben hastaydım griptim daha dogrusu yeni oluyordum biranda ates ve kusmayla uyandı cocuk nöbetteyim suan pedifen verdim
elaannes cnsu77 hastanedeyiz zaten canım damardan verdiler hatta bir türlü düşmüyor ateşi perişanız o da bizde perişan olduk onu hördükçe daha da üzülüyorjm
elaannes kalu bize sam de başladı antibiyotik kullanmak istemiyorum da ama kötü olmasındam korkuyorum bu gece hastanede kaldık ama hiç ateşi düşmedi
Aintyourmama Domuz gribi mi olmuş test yaptılar mı biz de olduk bebeklerim küçük diye ilaç vermediler sadece 4 saatte bir ağrı kesici şurup ver dediler
elaannes Aintyourmama biz hastanedryiz antibiyotik başladılar bilmiyorum çok dirençli bir ateş oldu ağız burun dolu tıkalı perişan haldeyiz
kalu elaannes eğer geçmeyecek gibiyse antibiyotik kullanın bi kaç gün sonra bırakırsınız geçen biz yine böyle olduk hemen serum taktırdık antibiyotik verdi bi kaç gün kullandım bıraktım bende alıştırmak vermek istemiyorum ama zorda kalınca veriyorum eziyet etmektense çocuğa
1289 elaannes bu hastalık antibiyotik siz geçmiyor. Serum rahatlatır. PGenelde yatış veriliyor çok geçmiş olsun. Destek alabileceğiniz biri varsa kendinizi toparlayin mutlaka.
elaannes NeclaLeylaCeydaOhnealaneala çok teşekkür ederim salgın varmış herhalde şimdiki griplerde faklı eskiden nezle gibi olurduk şimdi gripler öldürme derecesine geliyor
3315 elaannes saglıkocagına götğrdğm enfeksiyon baslıyor olabilir dedi antibiyotik verdi ama kullanmakta kararsızım hiç kullanmadım daha once agumentin surup verdi kullanan varmı acaba daha once
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala elaannes salgın varmış herhalde şimdiki griplerde faklı Evet ya hiç bitiyorlar kii…
elaannes NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bizimde myokardit olanilir diye tabırcu elmiyorlar nabzı yüksek ateş yüksek çok zor
elaannes ffulya ya biz sabah 3 ten beri acildeyiz ve sadece parol soğuk uygulana anbiyotik veriyorlar ve hala tık yok ateş çok yüksek