Kızlar 2 aylık oldu bebeğim gögüs ucu çatlaklarım hiç geçmiyo kıpkırmızı 2 aydır her emzirmede acı cekiyorum herşeyi denedim kantaron ayva öekirdeği garmastan krem lansinoh incia akla gelebilicek hersey ucu çatlak diye enfeksiyon kapıp mastit oldum daha cok acı cekiyorum bir türlü cözüm bulamıyorum lütfen nasıl geçer varsa bilen tavsiyesi olan bana yardım etsin