Kızlar eve girdik mecbur, ben çok korkuyorum. Yarabbimm…
Gurbetteyim anneme geldim sevindim depremi yaşadık. Panikten uyuyamıyorum evdeki herkes uyudu Allaha sığınıyoruz dedi. Bende sığınıyorum ama kalbim ağzımda resmen hiç iyi değilim her dk avizeye bakıyorum çok kötüyüm