mucizemm94 Kızlar cidden müstakil ev huzur ya 😢 Annemin evi bahçe girişli, evin kapısını açık bırakıp sürekli eve girdik çıktık. Oğlumu uyuttum mesela hiç korkmadım . 3-5 adımda dışardayız çünkü
Ama karşımızda apartmanda olanlar bizim bahçeden ya da parklarda ayrılamadı. Evlerine giremedi
Şuan kendi evimdeyim bizimki de müstakil ama bina girişli. Yani deprem olsa 2. Katta aşağı merdivenle incem çelik kapı, demir kapı açıcam falan , korkunç 😢😢