Oğlum 19 aylık olacak bi kaç gün sonra emzirmeyi bıraktırmayı düşünüyorum ama nasıl olacak bilmiyorum bıraktırma sebebim sürekli olarak bi memeden diğerine geçiyor 2 sn bile sürmüyor bi memeyi emmesi gündüzleri çok sık bu şekildeyiz normalde gündüz bu kadar emmek istemezdi ama çok sık artık oyuna çevirmeye başladı diye düşünüyorum canı sıkıldıkça meme diyor sonlandırmak daha doğru olacak diye düşünüyorum ama hassas bir konu olduğu için nasıl yapacağız bilmiyorum 🤷♀️ tecrübelerinizden yararlanmak isterim hanımlar 🌸