Kızlar benim kalp takıntım vardı hep postlarıma bakarsanız görürsünüz beloc kullanıyordum bugün metro da fenalaştım acile geldik teoponin en yüksek 10 olması gerekirken 19 olmuş, 2. Kanı aldılar bekliyorum ama nasıl beklicem bilmiyorum çok korkuyorum kalp krizi diye, daha önce de yaşamıştım bunu çok anlamlı yükselme olmamıştı