aysemyaman Yenidoğan bebeğimin diz alt kısmı biraz carpık gibi ama dr muayenelerinde birşey söylemedi benmi pimpirikleniyorum yada sonradan düzelirmi
etucn aysemyaman Ben doğduğundan beri aynı şeyi bütün doktorlara söylüyorum. 1. ay kontrolünde hocaya tekrar ilettim, ancak bir sorun olmadığını, anne karnındaki pozisyonundan kaynaklandığını ve zamanla düzeleceğini söyledi
nnoktaa aysemyaman Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
nnoktaa aysemyaman Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
nnoktaa aysemyaman Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
aysemyaman etucn ben dr ulaştım öyle söyledi memlekette doğum yaptım yarın şırnakta kı kliniğe götürücem bide ona sorarım