zezey19 sabah saglık ocagında aşım var , erkenden oraya gitmem lazım annem de işe gidicek oglumu da işine götürücek o yüzden evde kalayım dedm. Eşim allah bizim evin buralarda devriye atıyo polis. Bisey olursa 1 dk içinde yanındayım rahat uyu diyo. 8 katlı bina ama yeni bina ben giriş kattayım allahtan ona güveniyorum