sarppp ben o şekilde hamıle kaldım spiral kanala kaçmış dedı doktor hamıle kalmışsın dedı spirali alsam gebelığınde sonlanır almasam da sağlıklı bi gebelik olmaz dedı lekem gelıyordu sureklı zaten sonra kalp atışı durdu bebegın ilk başta duymuştum kalp atışını ama sonra yok dedı doktor kürtajla aldı doktor spirali de bebegıde 😔