Esra1202 böyle bi mesaj banada gelmişti bende az daha kart bilgilerimi giriyordum son anda dank etti normalde bu şekilde ücret istenmiyor diye PTT nin resmi sitesine girip baktım kargom daha şubeye gelmemiş görünüyor o yüzden yapmadım sizde inşallah geri alabilirsiniz yada kim olduklarını umarım bulabilirler artık çok fazla var insanın bi anlık boşluğuna geliyor