Benim korkularımdan biri de bu deprem değil altında kalma öldürüyor insanı, 5. Kattayim plan yaptık ama işte çıkabilirmiyiz orasi meçhul. İliklerime kadar korkuyorum ams mecbur kotuyu düşünmemeye çalışıyorum. Evim arkaya bakıyor bize kimse ulaşamaz ama altında kalma ihtimalinden çok çıkabilme ihtimalini düşünüyorum. Sizde öyle yapin o an evden cikamasaniz bile önce nereye kapanacaginizi belirleyin. Şebekeler gider size ulaşmak zor olur o yüzden olurda yıkılmazsa depremin geçmesini bekleyip hemen çıkın kendinize o an size en yakın gidebileceğiniz yeri belirleyin. Ailenizden biri yada eşinize söyleyin bunu, Rabbim göstermesin ama planlayin olabildiğince iyiye yorun