kkbb367 Kızlar nasılsınız hissettiniz mi depremi biz memlekete döndük çok korktuk. Hala etkisindeyim her sese irkiliyorum Rabbım herkesı korusun insallah
dudu1 kkbb367 bebeğimle tek başımaydım inanılmaz korktum 4. Kattayım bide evden dışarı çıkmam da kolay değildi biraz zaman geçince anneme kaçtım 🫣🫣
Elfcee kkbb367 ben bursadayim öğlen olani çok hissettik mesaj geldi tele 810 sn sonra sallanti oldu ard arda ve 9.kattayim çok panikledim. Rabbım kotuusnden korusun
kkbb367 mbabygirlm ah sorma her sese bende oluyor sanıyorum çok korkuyorum Rabbım beterinden korusun inşallah
Ebrupinarrr kkbb367 Bilmiyorum şimdi baya vurdu Kısa vurdu ama sert vurdu güm diye ses geldi birkaç saniye salladı
Ebrupinarrr kkbb367 Evet oğlum şimdi uyudu 3.7 diyor ama hissedilen 3.7 değildi herkes döküldü sokağa çünkü herkese hissettirmiş