betul2 Bebeğim 2 aylık ve vücudu soğuk. Evin derecesi normal biz tişört ile oturuyoruz. Neden böyle acaba yardımcı olabilir misiniz lütfen
3kedili2bebekli betul2 tişörtle oturuyorken bebisi kat kat giydirirseniz vücudu soğuk olur çünkü terler üstünde soğur evde siz tişörtle oturuyorsanız bebise sadece uzun kollu zıbın ve pijama giydirin bir problem kalmaz