Selam arkadaslar, doğumdan önce 54 kiloydum. Doğurduğumda ise 68 kiloydum daha sonra hızlı bir şekilde enfeksiyon kaptığımdan hamilelik kilolarımı geri verdim ve eski kiloma düşmüştüm. Fakat emzirmekte gerçekten kilo verdirdiğinden 50 kiloya kadar indim ve bu sütümü de beni de çok etkiliyor. Çok yorgun hissediyorum, gündüz hiç uyumayan 3 aylık bebeğim var, acıksam bile o kadar mızmız ki kahvaltıları bile zor yapıyorum. Bazı reels ve okuduğum hikayelere göre süt olsun diye herşeyi yedim diyorlar ama herşeyi de yiyemiyorum gaz yapıyor çocuğa diye. Siz nasıl ilerliyorsunuz bu süreçte? Gerçekten herseyi yemek mi lazım? Yemeğe nasıl vakit buluyosunuz? Ve nasıl tekrar kilo alabilirim?