99 depremindeki artçılar da dahil olmak üzere birden fazla depreme tanıklık ettim malesef. Ama en korkuncu şüphesiz buydu. Bitmek bilmedi. Belki geçmiş günü ve korkularını unuttuğundan insan, belki de bu sefer bir bebeğim olduğu için bu kadar korktum, bilmiyorum. Rabbim evlatlarımızı bizlere, bizleri evlatlarımıza bağışlasın. Hiçbirimize sevdiklerimizin acısını göstermesin. 19. katta oturuyoruz ve 13 sn süren deprem bizi neredeyse 1 dk salladı. Sığınacak bir yerinizin olmasına çok sevindim. Keşke elimde olsa da kaçıp gidebilsem İstanbul’dan… Bugün bir kez daha isyanın eşiğine geldim.