begonya1 bende havadan anlamıştım biliyormusunuz, hava kırmızıydı aa deprem havası gibi öyle aklımdan geçirip uyumuştum. Sabah enkazla uyandık kıyametti sanki. Resmen o görüntü vardı dışarda. İnsanlar arabalarını yolun ortasında bırakıp kaçmış kaza yapıp refüje çarpmış öyle bırakıp gitmiş zombi filmlerindeki sokakların aynısını gördüm. Çantanızı hazırlayın herşey dursun kenarda. Çünkü birdaha uzun süre o eve çıkamıyorsunuz. Çözüm gitmek ama nereye nasıl hangi imkanla.