kızlarrr uyuz hastalığı teşhisi alan hasta bebek ve ailesi ile birebir aynı evde bulunduk, yedik, içtik hatta teşhis aldıklarında doktorda yanlarında bile bulunuyorduk 😔 ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız şuan bir şikayetimiz yok ama kuluçka döneminde miyiz bilmiyorum temas durumunda ne yapabiliriz ???