Kızlar bebeğim 10 ay 23 günlük. Ön kesiciler ve yan kesiciler çıktı. Biri çıktı diğeri başladı 5 ay 3 haftalıkken falan ilk dişini çıkardı diğerleri de hemen arka arkaya geldi (neyse bu acelesi anlamadım 😒).
Yaklaşık 3-4 haftadır eli ağzında yanları ısırıp/kaşıyıp duruyordu. 2 gün önce gece birden ateşlendi 39.3ü gördük yarım saat içinde düşmezse acile gidelim dedik ama ateşi düştü çok şükür uyandırdığımızda keyfide yerindeydi bi daha da ateş olmadı. Ateşten sonra da yaklaşık 1,5 gündür ishal ve birden pişik oldu (poposunu yıkıyorum krem + kantaron yağı değişimli sürüyorum ve bezini yapar yapmaz hemen değiştirip havalandırmaya çalışıyorum). Bugünde 7de gece uykusuna geçti ve sürekli konuşuyor gibi elide hep ağzında. Ağzı burnu akıyor 2 gündür yine mızmızlanma/ağlama dahil hepsi tavan yaptı. Bakmaya çalışıyorum ağzınıda açamıyorum ama görebildiğim kadarıyla diş falan yok gibi. Köpek dişleri mi geliyor acaba? Diğer dişlerinde hiç böyle şeyler yaşamadık evet zor çıktı ama şu hallerini görünce çok kolay çıktı diyesim geliyor. Köpek dişse erken değil mi? Değilse ne zaman çıkar? 🥺🥺