Hayırlı akşamlar güzel anneler 5ay 24günlük kızım var gazlı bir bebekti şükür 4 aydan sonra rahatladık ama son zamanlarda fark ettim ki bazı dönemlerde emdiğinde kesik tarzlı kusması oluyor şuan yok ve kakası biraz sulu gibi kakayı yaparken genelde gürültülü yapıyor anlayamıyorum arkadaşıma attım alerjik dedi bazen mukus oluyor günde 1 bazen 3kez kaka yapıyor emen bebeğin kakası yumuşak olur biliyorum ama inanın anlayamıyorum egzaması vardı 2kere deri testinde alerji çıkmadı en son kan istediler ondada çıkmadı egzaması iyi nemlendirmeyle geçti şuan çok huzursuz acaba süt alerjisi mi belirtileri başka neler oluyor