Laden çocukların çoraplarını da ayaklarından çıkarmadım heran bişey olcak ve aşağa incez gibi giyindim kalın eşorfman ve sweat giydim. İnce ve rahat pijamalarla uyurum normalde ama Hatay depremine yakalanan arkadaşım kesin böyle yap dedi gece dışarı falan çıkarsanız hazırlıklı ol diye