sumeyye_emre Haticeyns benimde ağrıyodu bende gittim doktora romatizma olabilir dedi emzirdiğim için tomografi felan çekmedi gecmezse tekrar bakarız dedi. O zamanlar çok agriyodu artık agrimiyo
josephine_ Haticeyns ellediğimde veya oturduğum yerde sol kaburga altı ağrıyor bazen geçiyor bazen tekrar başlıyor değişik bir şey hareket ettiğimde falan geçiyor
gizarem @Haticeyns benimde oluyor nefes alırken batma ani bir hareketle ağrı hisetmem kardiyoloji ye gittim bir şey çıkmadı en son ortapedi ye gittim ters hareket ya da ağır kakdirmisindir dedi gerçekten de öyleydi sonra geçti ama
betulkum000 josephine_ bende de hem düzleşme hem fıtık var sol kaburga altında batma tarzı bi ağrım oluyor ilaçlı tomografiye girdim hala sonuç bekliyorum bakalım.
josephine_ betulkum000 geçmiş olsun… hangi bölüme gittiniz acaba bir ara kalpten mi dedim ama check-up yaptırmıştım kalp ultrasonunda ve ekg’de bir şey çıkmamıştı.
betulkum000 josephine_ ben de sizin gibi kardiyolojiye gittim bi sorun çıkmadı. Dahiliyeye randevu almıştım orası ürolojiye yönlendirdi doktorda ilaçlı tomografi yapılsın dedi o şekilde halen sonuç bekliyorum bakalım hayırlısı olsun inşallah
tetik betulkum000 merhaba acaba tomografi sonucunuzda ne çıktı bende aynı hastalıktan şikayetçiyim şuan ne dedi doktor