Arkadaslar merhaba, kizim 11. Aya gordiginden beri her seye agliyo surekli mizmiz 5 gun sonra yasina gorecek resmen 1 aydir afederdiniz ota bka agliyor. Disardan eve giriyor agliyor istemedohi bir sey olursa ahliyor ust giyerken alt degistirirken babasi evden giderken baska odaya gecerken durup dururken uyku arasinda yav arkadas bu kadar da aglanmaz ki surekli surekli bi benim icin ya da benim arkamdan aglamiyor zaten onu da anlamadim. Ya bu durum normal mi ne zaman gececek surekli ben bu mizlizlikla bas edemiyorum disardan duyan etini cimdirdim canini falan yaktim sanacak yani yok boyle bir sey disten oldugunu dusunmuyorum cunku su an 8 disimiz var neredeyse hepsini cikartti