O kadar üzgünümki hergun düzelir diye bekledikce hic duzelmiyor bebegim 16 aylık ama ek gıdaya başladimizdan beri yemiyor hic birseyi yemek istemiyor iştah sıfır ne versem ağzında tutuyor bu durumu yasayan varmı buyudükce düzelirmi ne olacak böyle bilmiyorum agızda tuta tuta yemeyi bile ögrenemiyo sevdigi hic birşey yok 😭