6.ayda opa(çocuk felci)aşısı ağızdan uygulanıyor ,hepatit b aşısı ve 5 li karmaydı iğne olarak yapılanlar ama şu anki aşı takviminin değişmesinden dolayı 6lı karmaya dönüldü o sebeple 2 iğneden tek iğneye düşüldü hepatit b aşısı 5 li karmanın içerisine alındı 🌸şimdiden geçmiş olsun umarım hafif geçer 😊