supermom11 Sevgi1 ya benim kide normalde sabahları gec kalkıyor ama gecede 12 den asagı yatmaz aynı sizin gibi dedim ki sabaha erken kaldırayım gecede erken yatar belki ama yok yine 12 de yattı anlamadım valla 🤭🤭
supermom11 Mucizem_0809 yok normal uyudugunda karısmıyor ama vay efendim 1 saati gecsin ben seviniyorum ne güzel uyuyor diye kendisi başlıyor söylenmeye. Biz ne kadar düşünüyoruz canım keşke herkes yavrularımızı bizim gibi düşünse
Mucizem_0809 supermom11 aman hepsi aynı bu cinslerin bak kaynanalardayım şuan kayınpeder diyo uykusu gelmiş bunun uyutmaya odaya girdim bağrıyo yaa gel uyutma çocuğu diye
supermom11 Azratosunannesi ben zaten gitmiyorum soğuk diye cıkmıyorum cogu zaman binalarımız cok yakın kendi gelir hep. Ama artık baya sert uyarıcam
supermom11 AryamH ya işte tek torunu kendince düzen kurmaya çalışıyor. Benim ilgilendiğimi unutup. Cok üzülüyorum uyandırınca cocuk sersem huzursuz oluyor ama artık bir daha olursa iyi Bi uyarıcam🤦🏼♀️
supermom11 balannesiii elimden geldiğince yapıyorum canım işte bugün güya tamam dedi kapıları dolapları vuruyor telefonda bitişik odada sesli sesli konusuyor cocuk her seste atılıyor 🤦🏼♀️