kibritci_kiz
Ben hiç birini hisssetmedim Bilecik’teyiz ilk şiddetli olduğunda 23 Nisan gosterisi sonrası,ablam umreden geldi gece ona gittik dönüyorduk araç içinde olduğumuz için ama annemler kv ler ablamlar herkes çok korkmuş 🥺😔
Eşim işte yanlızım Allah’a emanetiz Rabbim korusun size de çok geçmiş olsun canım 🥺