İlk gün oluk oluk kusma sebebiyle hastaneye götürdük ultrason kan idrar va derken gece 2 de eve döndük ilaç falan vermediler sabah bir daha çağırdılar gittik sadece probiyotik verdiler ama bebeğim kusmaya devam ediyordu sonuçları kendi doktorumuza gönderdim enfeksiyonu çok fazla antibiyotik başlayacağım dedi kusması kontrol altına alındı ama 3 gündür ishal eridi bitti yavrum sadece anne sütü alıyor ne kadar sürede geçer bu ishal