Kitsu Evet kendi evimizdi defalarca binadakilerle toplantı oldu kentsel verelim dedik ama işte yok küçük oluyor yok otopark diyerekten hep ertelediler bilmiyoruz ki ne kadar hasar aldı binadan biri arayıp mühürletti tabi canımızda önemli ama şimdi içeride herşeyimiz kaldı çok ağladım çünkü eşyalarımın hepsi yeniydi kala kaldık öyle kayınvalideme geldik tek şansımız evimiz ön tarafa bakıyor olurda alın derlerse hemen asansörlü taşımalarla taşıyacağız çok zormuş cidden 😕