prenseslerimbanayeter Bugün parka gitmiştik salıncağa bindirirken arkasına düştü kafası az kanadı aşırı korktum sizinde bebekleriniz düşünce korkuyormsnz cok kötü oldum 🥲
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala prenseslerimbanayeter Kafası kanasa tabi korkulur. Düşme var düşme var şimdi
hazale966 prenseslerimbanayeter tabiki korkarım. Evde ufak tefek düşmelerde aşırı tepki vermiyorum ama gerçekten ciddi düştüyse kucağıma alıp sakinleştirmeye çalısıyorum. Ama kafası kanasa veya cok ciddi düşse hastaneye giderim
aylaa26 prenseslerimbanayeter tabikide korkarım ama ben biraz soğuk kanlıyım karşımdakini iyice korkutmamak için sakin kalırım ama kalbim ağzıma gelir
prenseslerimbanayeter ummacelya kimisi sakin olur bişey yok falan die tedirgin olmaz ya o yüzden sordum ben ağladım da normal mi die hani 🤣
Elfgrn prenseslerimbanayeter Kim korkmaz ki o durumda, normal düşer tepki vermem kendi kalkar devam eder ciddi boyutlarda tepki anca gösterebilirim ilgilenir müdahale ederim.