İstanbul’un göbeğindeyiz. Bir deprem oluyor. Bütün gsm şebekeleri iptal.. Güvenli olsun diye evden dışarı çıkıyorsunuz. Açık alan YOK! Arabayı alıp açık alan bulayım diyorsunuz. Trafik İPTAL! Eşim çalıştığı için çocuğu alıp dışarı çıktım. Biraz oyaladım. Minnacık park gibi bi alan. Herkes doluşmuş adım atacak oturacak yer yok. Aldım çocuğu tekrar eve girdim. Bekleyeceksem evimde oturup bekleyeyim diyerek..
Allah yardımcımız olsun..
Hepimize geçmiş olsun. ❤️🩹