Kızlar ya bana bi akıl verin lütfen kızım 3 yaşında bayramda annemlerde biraz fazla kaldık orada baya bi değişti yapma dediğim her şeyi yapıyo beni duymuyor sanki tanımadığı biri çağırsa hadi bize gidelim oynayalım hemen gidiyor ben engel olsam da kendini bir tuhaf yapıyo ve gerçekten bu 3 yaş sendromu mu kalıcı değil değil mi kızlar