Bebeğim 2 aylık ve gripti burun açıyordum her 2 saatte bi
Serım fizyolojikle
Dün cocuğun genzine öyle bi kaçtıki yorganın üstünde yan yapıyordum tümseği cöknce döndü ve morardı morarma olduğundan doktora gittim
Kan aldılar damarını bulamadılwr kuzumun öyle bir ağladıki anneler beni anlar zaten ciğeirm yanıyor vicdan azabındwn birde öyle gördükce 30-40 dk ağladı diyeblrm uğraştılar mola verdik gene derken.
6 saat hastaneden göndermediler akciğerine kaçmışmı diye.
Kaçmamış sonuçlar cıktı buna sevineyim derken kan sonuçlarında coğu şey enabızda kırmızı zaten kötü cıkmış örneğin kan gazı alındı kan alındı üre düşük bilrubin düşük ast yüksek kalsiyum yüksek gibi daha bircok şeyde var
Acildeki doktor kanları cıkmış bir sıkıntı yok ama karaciğerle ilgili olan (ast) icin gastroys yönlendirdi . Ast işe ilgili böyle bir durum yaşayan varmı karaciğerde bi kusur olduğunu göeterebilen birşeymiş Allahım korusun.
Bebeğim yakın zamanda grip geçirdi hala burnu tıkalı onunla ilgili olabilirmi sizce
Karaciğer enzim hormonuymuş bu
Yakın zamqneq parol ateş düşürücü içtiysede olabilr falan dedi ama içmedim
Bitki çayı çok içtim onu demeyi unuttum alakası olablrmi bir yorum gördüğmden aklıma geldi oda
Dua bekliyorum insallah güzel cıkar doktora gideceğiz
fizyolojik ile burun açanlarda dikkat etsin günüm öyle kötü geçtik isaatler geçmedi cocuk nasıl morardı diye