sheryy İlk doğumum da çook zor geçirdim ve tedavi almadığıma pişman oldum daha sonrasın da psikolog eşliğinde ilerledim de hayat kalitem arttı çok zorlu yollar gerekirse psikolojik destek alınmalı her doğum sonrası farklı her insanın ruh hali farklı bu zorlu süreci inşallah kolay atlatırsın atlatırız inşallah inşallah